مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-04اقتصادي

امارات: کاهش گرمایش زمین با حذف سوخت های فسیلی هیچ سند علمی ندارد


رییس شرکت ملی نفت امارات با ایجاد تردید نسبت به سیاست های به صفر رساندن انتشار گازهای گلخانه ای سازمان ملل گفت هیچ (سند) علمی وجود ندارد که نشان دهد کم کردن تدریجی مصرف سوخت های فسیلی موجب کاهش گرمایش جهانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، روزنامه گاردین طی گزارشی نوشت، سلطان احمد الجابر، رییس کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل (COP28) نسبت به سیاست های به صفر رساندن انتشار گازهای گلخانه ای که توسط سازمان ملل پیش می رود، ابراز تردید کرد و گفت، هیچ (سند) علمی وجود ندارد که نشان دهد کم کردن تدریجی مصرف سوخت های فسیلی باعث کاهش گرمایش جهانی می شود.

رییس کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل که اکنون در دبی در حال برگزاری است، مدعی است، کاهش تدریجی مصرف سوخت های فسیلی توسعه پایدار را عقب می اندازد و بشریت را به دوره پارینه سنگی برمی گرداند.

کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل (COP28) اظهارات وی درواکنش به پرسش های مری رابینسون، نماینده ویژه سازمان ملل برای تغییرات آب وهوایی در جریان رویداد آنلاین، اساسا با موضع سازمان ملل متحد و آنتونیو گوترش، دبیرکل آن مغایرت دارد.

رابینسون، رییس The Elders ، یک سازمان غیردولتی حقوق بشر و محیط زیست مستقر در لندن، گفت: ما در یک بحران کامل هستیم که بیشتر از هر کسی به زنان و کودکان آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات: کاهش گرمایش زمین با حذف سوخت های فسیلی هیچ سند علمی ندارد

امارات: کاهش گرمایش زمین با حذف سوخت های فسیلی هیچ سند علمی ندارد