مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-22فرهنگي

هشدار فعالان حوزه انیمیشن نسبت به مهاجرت نیروی متخصص این حوزه


فعالان حوزه انیمیشن پس از تماشای انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» در نشستی ضمن تاکید بر اهمیت حفاظت از ظرفیت های انیمیشن سینمای ایران، نسبت به مهاجرت نیروهای متخصص انیمیشن ایرانی هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عصر روز دوشنبه 22آبان ماه اکران ویژه انیمیشن سینمایی مسافری از گانورا با حضور جمعی از فعالان و اساتید حوزه انیمیشن در سالن رسول ملاقلی پور سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

کارشناسان انیمیشن بعد از تماشای مسافری از گانورا ، در خصوص شرایط کنونی کسب وکار انیمیشن و چگونگی رشد تولیدات سینمایی و همچنین فعالیت ها و برنامه های مرکز انیمیشن سوره، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

امیررضا مافی مدیر مرکز انیمیشن سوره در آغاز این مراسم گفت: گرد هم آمدن اهالی انیمیشن در این جلسه، فارغ از دیدگاه ها و سلیقه هایی که وجود دارد اتفاق خوبی است و باید با هم فکری گام هایی در جهت آینده انیمیشن برداریم تا جریان تولید پایدار در این حوزه ایجاد شود.

علیرضا گلپایگانی رییس دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر و تهیه کننده انیمیشن، ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته برای تولید مسافری از گانورا ، عنوان کرد: برای هر کار نیکویی تداوم از شروع مهم تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فعالان حوزه انیمیشن نسبت به مهاجرت نیروی متخصص این حوزه

هشدار فعالان حوزه انیمیشن نسبت به مهاجرت نیروی متخصص این حوزه