موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق - عبدالكريم حسن - بغداد بونجاح - بازنشستگان تامين اجتماعي - تيم ملي واليبال - نقل و انتقالات - واليبال ايران - سفر رييس ومهور - علائم سرماخوردگي - سفير ايران در اسپانيا - تصادفات درون شهري - پائولو سورنتينو - پيشنهاد خارجي بيرانوند - اسپانسر باشگاه پرسپوليس - تاكسي هاي اينترنتي - تفاهمنامه همكاري - شگفتي هاي جام حذفي - بيليارد بانوان - شركت هوآوي - زندان گوآنتانامو

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-29بين الملل

روایت تلخ اسرای فلسطینی آزاد شده از رفتار وحشیانه صهیونیست ها در زندان


سه اسیر فلسطینی که اخیرا در چارچوب توافق برای تبادل اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شدند، گوشه ای از وضعیت تاسف بار اسرای فلسطینی و رفتار غیرانسانی صهیونیست ها با انها را فاش کرده اند.

- سه اسیر فلسطینی که اخیرا در چارچوب توافق برای تبادل اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شدند، گوشه ای از وضعیت تاسف بار اسرای فلسطینی و رفتار غیرانسانی صهیونیست ها با انها را فاش کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نزال و جهاد کمیل دو اسیر فلسطینی هستند که به تازگی و در چارچوب توافق تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از زندان های این رژیم آزاد شدند.

آنها آزاد شدند اما به دلیل وضعیت نامناسب جسمانی درپی شکنجه وحشیانه توسط رژیم صهیونیستی پیش از رفتن به خانه ناگزیر به انتقال به بیمارستان شدند تا مورد مداوا قرار بگیرند.

محمد نزال که نوجوانی بیش نیست در گفت وگو با الجزیره مباشر می گوید: بیش از یک هفته به یک گوشه از زندان منتقل شده بودیم و هیچ کس سراغی از ما نمی گرفت و این درحالی بود که انگشتان دو دست من شکسته بودند.

نزال روایت می کند که مسؤولان زندانی که وی در آن بوده به شکل وحشیانه ای او را مورد ضرب و شتم قرار داده و با میله آهنی به سر و دستان او ضربه زده اند و همین اتفاق منجر به شکستن انگشتان دستش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تلخ اسرای فلسطینی آزاد شده از رفتار وحشیانه صهیونیست ها در زندان

روایت تلخ اسرای فلسطینی آزاد شده از رفتار وحشیانه صهیونیست ها در زندان