مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-29سياسي

60 درصد از شکایت رسیده به دیوان رد می شود


رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه 60 درصد از شکایت رسیده به دیوان رد می شود، گفت: 40 درصد از شکایات از دستگاه های اداری منجر به محکومیت دستگاه اجرایی می شود.

- ایسنا/همدان رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه 60 درصد از شکایت رسیده به دیوان رد می شود، گفت: 40 درصد از شکایات از دستگاه های اداری منجر به محکومیت دستگاه اجرایی می شود.

حجت الاسلام حکمتعلی مظفری چهارشنبه 8 آذر در حاشیه دیدار مردمی و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال ایسنا درباره پرونده های رسیده به دیوان عدالت اداری از استان همدان، اظهار کرد: بیشترین پرونده های رسیده به دیوان عدالت اداری در استان همدان مربوط به سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری ها، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با بیان اینکه معلمان، پرستاران و پزشکان و کادردرمان معمولاً در مسائل اداری و استخدامی مبادرت به طرح شکایت می کنند، افزود: حدود 60 درصد شکایات رسیده به دیوان عدالت اداری رد می شود به علت اینکه مستندات کافی ندارند و یا مقررات آن قانونی مستحق امتیاز تشخیص نمی دهد.

رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به سفرهای استانی تصریح کرد: دو هدف در سفرهای استانی وجود دارد که یکی از این اهداف مهم ملاقات مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد از شکایت رسیده به دیوان رد می شود

60 درصد از شکایت رسیده به دیوان رد می شود