مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-28اقتصادي

تولید حداکثری گاز در پالایشگاه دهم مجتمع پارس جنوبی


مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر توان داخل و استفاده از دانش و نوآوری متخصصان پالایشگاه دهم پارس جنوبی، در 6 ماه نخست سال جاری تولید میعانات گازی و دیگر محصولات نسبت به 6 ماه سال رشد بسیار خوبی داشته است.

- محمد نعمتی، مدیر پالایشگاه دهم پارس جنوبی گفت: از ابتدای سال تا پایان شهریورماه با استفاده از دانش و توان کارکنان پرتلاش این مجموعه رشد بسیار خوبی برای تولید گاز و محصولات جانبی داشته ایم و توانسته ایم در 6 ماه نخست بیش از 8 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه دهم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شود.

مدیر پالایشگاه دهم پارس جنوبی افزود: به همت کارکنان و متخصصان این پالایشگاه، با وجود شرایط بسیار حساس، عملیات تعمیرات اساسی را به صورت بسیار دقیق در این پالایشگاه انجام شد و پالایشگاه دهم پارس جنوبی با تمام ظرفیت جهت تولید پایدار گاز در فصل زمستان آمادگی کامل را دارد.

نعمتی در ادامه گفت: محصولات جانبی پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند که با اراده و اهتمام ویژه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی در این پالایشگاه، از ابتدای سال جاری تاکنون، به رقم تولید بسیار مطلوبی دست یافتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، نعمتی مدیر پالایشگاه دهم در ادامه به توان سازندگان داخلی اشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید حداکثری گاز در پالایشگاه دهم مجتمع پارس جنوبی

تولید حداکثری گاز در پالایشگاه دهم مجتمع پارس جنوبی