مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-13سياسي

پورمحمدی: هرکس مسئول پرونده «تخلف در واردات چای» است باید مجازات شود


دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: پرونده «تخلف در واردات چای» چون در افکار عمومی حساسیت ایجاد کرده است، باید رسیدگی دقیق و سریع قوه قضاییه را داشته باشد و هرکس مسئول آن است مجازات شود.

- پورمحمدی: هرکس مسئول پرونده تخلف در واردات چای است باید مجازات شود دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: پرونده تخلف در واردات چای چون در افکار عمومی حساسیت ایجاد کرده است، باید رسیدگی دقیق و سریع قوه قضاییه را داشته باشد و هرکس مسئول آن است مجازات شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در نشست هیئت عالی شورای وحدت با اشاره به پرونده تخلف در واردات چای ، گفت: این مسئله در هر دولتی که رخ داده باید با قاطعیت و شفافیت رسیدگی شود.

در فضای پرمشکل اقتصادی چنین تخصیص ارزی و بروز چنین مسئله ای واقعا برای ملت ناگوار و برای ما بسیار نگران کننده و فاجعه بار است.

وی تصریح کرد: این پرونده چون در افکار عمومی حساسیت ایجاد کرده است، باید رسیدگی دقیق و سریع قوه قضاییه را داشته باشد و هر کس مسئول آن است باید مجازات شود.

این مطالبه جدی ماست.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به برگزاری جلسه محاکمه سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، گفت: متاسفانه بسیاری از خواص ما هم از عمق خباثت و ماهیت این سازمان آگاهی دقیق ندارند، چه رسد به مردم؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمحمدی: هرکس مسئول پرونده «تخلف در واردات چای» است باید مجازات شود

پورمحمدی: هرکس مسئول پرونده «تخلف در واردات چای» است باید مجازات شود