مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-09اجتماعي

«مزرعه عروسک ها» ظرفیتی کمتر توجه شده در گردشگری اردکان


شهردار اردکان بر توجه به ظرفیت گردشگری خاص «مزرعه گردشگری عروسک ها» و خلاقیت های خالق آثار این مزرعه در این شهرستان تاکید کرد.

- ایسنا/یزد شهردار اردکان بر توجه به ظرفیت گردشگری خاص مزرعه گردشگری عروسک ها و خلاقیت های خالق آثار این مزرعه در این شهرستان تاکید کرد.

احمدرضا متالهی اردکانی در بازدید از این مزرعه گردشگری در گفت وگو با ایسنا گفت: مزرعه عروسک ها در فاصله 20 کیلومتری از مرکز شهر اردکان، یکی از نقاط قوت مسیر گردشگری شهری به شمار می رود که گردشگران زیادی را به سمت خود کشانده است.

وی خاطرنشان کرد: این عروسک های جالب که برآمده از خلاقیت بانوی تنهای اردکانی در یک مزرعه است، از پس داستان ها و قصه های دلنشینی به وجود آمده که محیطی جالب و جذاب را برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم آورده است.

متالهی با اشاره به بازدید خود از این مجموعه، گفت: محبت و صمیمیت، اراده و تلاش، هنر شکرگذاری بر ایمان در کنار هنرنمایی خدیجه خانم که به زبان مردم خاله خدیجه و گل خدیجه نامیده می شد، در این مزرعه موج می زند و البته نمایش این عروسک ها، درجاتی از آفرینش و قدرت خداوند بزرگ را به سادگی به رخ کشیده بود.

شهردار با بیان این که داستان ها و تخیلات مادر مزرعه عروسک ها شنیدنی و روح نواز بود، افزود: خالق مزرعه عروسک ها از کمترین چیزها و کم ارزشترین اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مزرعه عروسک ها» ظرفیتی کمتر توجه شده در گردشگری اردکان

«مزرعه عروسک ها» ظرفیتی کمتر توجه شده در گردشگری اردکان