مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-29اقتصادي

درآمدهای دولت در سال آینده زیر ذره بین یک اقتصاددان


یک اقتصاددان نگاه واقع بینانه به درآمدهای نفتی و مولدسازی دارایی های دولت را از نکات مثبت بودجه سال آینده عنوان کرد و گفت: با توجه به نرخ تورم و شرایط اقتصادی، - یک اقتصاددان نگاه واقع بینانه به درآمدهای نفتی و مولدسازی دارایی های دولت را از نکات مثبت بودجه سال آینده عنوان کرد و گفت: با توجه به نرخ تورم و شرایط اقتصادی، افزایش نزدیک به 50 درصدی درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه سال آینده باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد تا باعث فشار اقتصادی به مردم و بنگاه های تولیدی نشود و نتیجه عکس نداشته باشد.

وحید شقاقی شهری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از جمله نکات مثبت بودجه سال آینده نگاه واقع بینانه به میزان فروش و قیمت نفت است، گفت: پیش بینی می شود قیمت نفت سال آینده کاهش یابد که این موضوع در بودجه هم گنجانده شده است.

به گفته وی برنامه ریزی دولت برای افزایش سهم مالیات در بودجه عمومی به عنوان یک درآمد پایدار از دیگر نکات مثبت بودجه سال آینده است.

موضوع سوم هم در نظر گرفتن یک بودجه انقباضی با هدف مهار کسری بودجه یا کاهش آن است؛ به طوری که سیاست های انقباضی و سختگیرانه در بودجه در نظر گرفته شده است.

شقاقی کاهش مبلغ درآمد حاصل از مولدسازی دارایی های دولت در بودجه سال آینده را از دیگر نکات مثبت عنوان کرد و گفت: امسال دولت 108 هزار میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای دولت در سال آینده زیر ذره بین یک اقتصاددان

درآمدهای دولت در سال آینده زیر ذره بین یک اقتصاددان