مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-07سياسي

بهره گیری از فضای مجازی برای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و آموزش آن


مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر بهره گیری از فضای مجازی برای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و آموزش در این حوزه تاکید کرد.

- مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن وزارت فرهنگ تاکید کرد بهره گیری از فضای مجازی برای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و آموزش آن ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر بهره گیری از فضای مجازی برای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و آموزش در این حوزه تاکید کرد.

حجت الاسلام مهدی شجاع در دیدار با جمعی از مدیران موسسات قرآنی در مجموعه کمپ پتروشیمی بجنورد در حاشیه برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد در 16 آذر ماه، به ضرورت بهره گیری از فضای مجازی پرداخت و خواستار توانمند سازی و ارتقاء مدیران موسسات استان شد.

وی با بیان اینکه آن چه در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور برای حمایت از موسسات قرآنی در نظر گرفته شده است، مطلق نیست و محدود است اما رویکرد معاونت قرآن وزارت، حمایتی و پشتیبانی از فعالیت های قرآنی و رفع موانع است، تصریح کرد: موسسات قرآنی باید به اندازه ای توانمند باشند که نیاز به حمایت نداشته باشند هر چند این نقطه آرمانی است، اما موسسات باید به این نقطه برسند تا درآمدزا باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از فضای مجازی برای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و آموزش آن

بهره گیری از فضای مجازی برای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و آموزش آن