مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-21بين الملل

مسئول صهیونیست: با یک فاجعه اقتصادی مواجهیم/ نتانیاهو خطری بزرگ برای اسراییل است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در میان گزارش های متعددی که درباره تشدید بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی بعد از جنگ غزه وجود دارد، «میکی لیوی» عضو ارشد کنست این رژیم اعلام کرد که به دلیل رفتار های ترسناک «بنیامین نتانیاهو» (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) .

- یک مسئول صهیونیست در کنست این رژیم با اشاره به پیامد های شکست اسراییل در عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد که اکنون در برابر یک فاجعه اقتصادی قرار داریم و نتانیاهو تبدیل به خطری بزرگ برای اسراییل شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در میان گزارش های متعددی که درباره تشدید بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی بعد از جنگ غزه وجود دارد، میکی لیوی عضو ارشد کنست این رژیم اعلام کرد که به دلیل رفتار های ترسناک بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) اسراییل با یک فاجعه اقتصادی مواجه است.

این مسئول صهیونیست در گفتگو با روزنامه عبری معاریو اظهار داشت، کابینه اسراییل موارد غیرمنطقی را در بودجه 2023 گنجانده است؛ مانند اختصاص بیش از 600 میلیون شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) برای تقویت هویت و فرهنگ یهودی! سوال ما این است که واقعا شناخت هویت یهودی نیاز به پول دارد؟وی افزود، علاوه بر آن چندین وزارتخانه غیرضروری در کابینه نتانیاهو وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول صهیونیست: با یک فاجعه اقتصادی مواجهیم/ نتانیاهو خطری بزرگ برای اسراییل است

مسئول صهیونیست: با یک فاجعه اقتصادی مواجهیم/ نتانیاهو خطری بزرگ برای اسراییل است