مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:062023-12-21اجتماعي

اجرای محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال


یدالله جهان تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد عادی و روان در جاده های شمال جریان دارد و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم.

وی با اشاره به تداوم محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز پنج شنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب با اشاره به اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه اول دی، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت های یک طرفه در محورهای هراز و کیاسر درصورت ترافیک و به صورت مقطعی خواهد بود، خاطرنشان کرد: موضوع مهم تجهیز خودروها به لوازم زمس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال

اجرای محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال