مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-06سياسي

آقای رییسی! توقع ما از شما مردمی سازی است نه مردمی بازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی زارع، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، - مهدی زارع، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، در مقابل رییس جمهور به قرائت بیانیه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی زارع، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، در مقابل رییس جمهور به قرائت بیانیه پرداخت.

  متن این بیانیه به شرح زیر است: لقد ارسلنا رسلنا بالبینات و انزلنا معهم الکتاب و المیزان لیقوم الناس بالقسطحدید؛ آیه 25با سلام و احترام.

امسال نیز رییس محترم جمهور به مانند سال های گذشته در موسم 16 آذر خود را ملزم به حضور در دانشگاه دانسته و در جمع دانشجویان حاضر شد تا مطالبات دلسوزانه آنان را بشنود و نسبت به آنان پاسخگو باشد؛ هرچند ما همچنان از عدم حضور عموم دانشجویان بطور آزاد و همچنین عدم اجازه ورود رسانه هایی غیر از رسانه رسمی دولت در این جلسه از شما گلایه مندیم و این نحوه از برگزاری جلسه را بی احترامی به عموم دانشجویان می پنداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی! توقع ما از شما مردمی سازی است نه مردمی بازی

آقای رییسی! توقع ما از شما مردمی سازی است نه مردمی بازی