مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:102023-11-27اقتصادي

78 جنین در خراسان شمالی از سقط عمدی نجات یافتند


مسؤول اجرای طرح نفس در خراسان شمالی از نجات جان 78 جنین با اجرای این طرح در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: 22 مورد از این تعداد، چشم به جهان گشودند و بقیه در انتظار تولدند.

- ایسنا/خراسان شمالی مسؤول اجرای طرح نفس در خراسان شمالی از نجات جان 78 جنین با اجرای این طرح در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: 22 مورد از این تعداد، چشم به جهان گشودند و بقیه در انتظار تولدند.

زهرا مقدسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طرح نفس برای کاهش آمار سقط جنین در استان اجرا می شود و تاکنون با اقدامات انجام شده تعدادی از مادران متقاضی سقط، از انجام این کار منصرف شده اند.

وی ادامه داد: برخی از انواع سقط جنین ها به دلیل شرایط و بیماری های مادر یا جنین پس از بررسی پزشکی قانونی انجام می شود؛ اما برخی از انواع سقط جنین عمدی است و خانواده به دلایل مختلف از جمله مسائل فرهنگی، اقتصادی و .

به دنبال سقط جنین است و از این مسأله اطلاع ندارند که سقط جنین در واقع، گرفتن جان یک انسان است و به احکام شرعی آن نیز واقف نیستند.

مسؤول اجرای طرح نفس در خراسان شمالی بیان کرد: در این طرح به این دسته از زوجین، خدمات مشاوره ای داده می شود تا از سقط جنین منصرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 جنین در خراسان شمالی از سقط عمدی نجات یافتند

78 جنین در خراسان شمالی از سقط عمدی نجات یافتند