مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-05اقتصادي

آماده صدور فناوری های بومی شده معدن و صنایع معدنی به اوراسیا هستیم


رییس هیات عامل ایمیدر، ارتباط ایران با کشورهای عضو اوراسیا را فرصت بسیار خوبی دانسته و معتقد است که جذب تکنولوژی از کشورهای فناور، منجر به انتقال دانش و فناوری های نوین در حوزه معادن و صنایع معدنی می شود و اعلام کرد که آماده صدور فناوری های بومی شده معدن .

- رییس هیات عامل ایمیدر، ارتباط ایران با کشورهای عضو اوراسیا را فرصت بسیار خوبی دانسته و معتقد است که جذب تکنولوژی از کشورهای فناور، منجر به انتقال دانش و فناوری های نوین در حوزه معادن و صنایع معدنی می شود و اعلام کرد که آماده صدور فناوری های بومی شده معدن و صنایع معدنی به اوراسیا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا موثقی نیا، صبح امروز (سه شنبه) در بازدید از دومین نمایشگاه اوراسیا حین بازدی از غرفه های مختلف، حضور ایران در اوراسیا را فرصت بسیار خوبی برای حوزه های مختلف صنعتی و معدنی کشور خوانده و بر استفاده حداکثری از این ظرفیت و فرصت تاکید کرد.

رییس هیات عامل ایمیدرو، همچنین ضمن تاکید بر اینکه صنعت کشور نیازمند توسعه است، یادآور شد: ما در دهه های گذشته به دنبال این بودیم که دانش و فناوری های توسعه یافته سایر کشورها را با روش های مهندسی معکوس، بومی سازی کنیم.

حال نیز به دنبال این هستیم که بتوانیم، خود به دانش و فناوری های جدید دست پیدا کرده و با استفاده از ظرفیت شرکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده صدور فناوری های بومی شده معدن و صنایع معدنی به اوراسیا هستیم

آماده صدور فناوری های بومی شده معدن و صنایع معدنی به اوراسیا هستیم