مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-25سياسي

بسیج یک نیروی کارآمد برای تمام میادین است/اجلاسیه بسیجیان یزد دی ماه برگزار می شود


جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج خواستار نگاه ویژه رسانه‎ها به مقوله ی تبیین تاریخچه و اهداف مبارزات جبهه مقاومت و معرفی واقعی بسیج به جامعه تاکید کرد.

- ایسنا/یزد جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج خواستار نگاه ویژه رسانه‎ها به مقوله ی تبیین تاریخچه و اهداف مبارزات جبهه مقاومت و معرفی واقعی بسیج به جامعه تاکید کرد.

حمیدرضا محدث در جریان رویداد 24 ساعته ی جام رسانه ای امید که در مرکز فضای مجازی بسیج استان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران با اشاره به خلاء موجود در بحث رسانه ها پیرامون اتفافات مربوط به طوفان الاقصی، گفت: متاسفانه امروز بسیاری از افراد جامعه همچنان بی اطلاع از تاریخچه این سرزمین و حوادث آن هستند و این موضوع نقش رسانه ها برای تبیین این موضوع را دوچندان می‎کند.

وی بر تبیین فرایند رشد محور مقاومت و معرفی قهرمانان و رهبران این میدان به نسل جوان تاکید کرد و گفت: باید جامعه بداند که جنگ امروز، جنگ بین دو گروه نیست بلکه جنگ بین حق و باطل است و در این میان رسانه ها باید هم افزایی مردم را در مورد حوادث فلسطین و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی رقم بزنند.

محدث در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که متاسفانه مقوله بسیج نیز به درستی به جامعه معرفی نشده است، تصریح کرد: بسیج در افکار عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج یک نیروی کارآمد برای تمام میادین است/اجلاسیه بسیجیان یزد دی ماه برگزار می شود

بسیج یک نیروی کارآمد برای تمام میادین است/اجلاسیه بسیجیان یزد دی ماه برگزار می شود