مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-30اقتصادي

قطار کانکتی در رشت راه اندازی می شود


مدیرکل راه آهن گیلان با بیان اینکه استقبال 100 در صدی مردم گیلان از حمل و نقل خطوط راه آهن، گفت: قطار کانکتی در رشت راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، غلامحسین ولدی مدیر کل راه آهن گیلان ظهر امروز در دیدار با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از حضور رییس و اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت در بازدید از راه آهن گیلان اظهار کرد: مطالعات نشان دهنده آن است که تقاضای سفر از گیلان به بسیاری از دیگر شهرهای کشور وجود دارد و قصد داریم قطار کانکتی راه اندازی کنیم.

ولدی با بیان اینکه تقسیمات راه آهن فرا استانی است، افزود: تقریباً 23 استان کشور به شبکه ریلی متصل هستند و منطقه شمال 2 که حوزه استحفاظی ماست از بخشی از استان البرز آغاز و در بخش هایی از انزلی نیز عبور می کند.

وی به پیدایش راه آهن در گیلان اشاره کرد و گفت:  استان گیلان در اسفند سال 97 صاحب راه آهن شد و از همان زمان نیز بهره برداری آغاز شد و به شهرهایی از جمله مشهد مقدس  حرکت قطار انجام می شود و استقبال فراوانی از این شیوه حمل و نقل در گیلان مشاهده می شود.

مدیرکل راه آهن گیلان با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای کشور این استقبال مشاهده نمی شود، تصریح کرد: استقبال از راه آهن در گیلان بیش از 100 درصد بوده و این در حالی است که این حمل و نقل از قیمت ارزانی برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار کانکتی در رشت راه اندازی می شود

قطار کانکتی در رشت راه اندازی می شود