مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-26ورزشي

هندبال گرگان را دریابید/ می توانیم میزبان رقابت های لیگ یک شویم


سرمربی تیم هندبال گرگان با بیان اینکه تیم های حاضر در لیگ یک کشور میلیاردی پول خرج می کنند، ادامه داد: هندبال گرگان برای توسعه نیاز به حمایت جدی و همه جانبه دارد.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم هندبال گرگان با بیان اینکه تیم های حاضر در لیگ یک کشور میلیاردی پول خرج می کنند، ادامه داد: هندبال گرگان برای توسعه نیاز به حمایت جدی و همه جانبه دارد.

مسعود زائرمیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز بازی های حساس لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور، اظهار کرد: دور رفت این بازی ها با حضور 12 تیم، در دو گروه در شهرهای سنندج و بافق یزد برگزار شد و تیم هیأت هندبال گرگان در دور رفت با تیم های نفت امیدیه، شهید چمران لارستان، رعد پدافند البرز، شهرزاد لارستان و کردستان هم گروه بود.

وی با اشاره به نتایج ضعیف تیم هندبال گرگان در دور رفت مسابقات فصل جاری، ادامه داد: تیم گرگان در سال 1400 در لارستان مقام دوم را کسب کرد و به لیگ یک باشگاه های کشور آمد و امسال برای دومین سال است که در این بازی ها شرکت می کند اما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

سرمربی تیم هندبال گرگان، نداشتن سالن تمرین، سبب شد تیم دیر جمع شود، خاطرنشان کرد: امسال توانستیم فقط چهار جلسه تمرین برگزار کنیم و متأسفانه هیچ ارگانی به ما کمک نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبال گرگان را دریابید/ می توانیم میزبان رقابت های لیگ یک شویم

هندبال گرگان را دریابید/ می توانیم میزبان رقابت های لیگ یک شویم