مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-10فرهنگي

این بازیگر هم مجری تلویزیون شد


علیرضا استادی یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون مجری مسابقه رقابتی «شصتادیا» شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، تلویزیون زمانی مورد نقد قرار می گرفت چرا از بازیگران برای اجرای برنامه های تلویزیونی استفاده می کند و این نقد وارد می شد.

این اتفاق در حال حاضر هم با چند برنامه می افتد از امین زندگانی گرفته که شکوفا را اجرا می کند تا علیرضا استادی که وارد شصتادیا می شود.

بنابر اعلام این برنامه تلویزیونی، شصتادیا در قالب یک مسابقه رقابتی مهیج به زودی با اجرای علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

شصتادیا برنامه ای 100 قسمتی است که در قالب یک مسابقه تلویزیونی، به رقابت بین متولدین دهه شصت و دهه هشتاد می پردازد و به زودی وارد فاز تولید می شود.

اما نکته اینجاست که زمانی گفته می شد مدیران تلویزیون می خواهند به نوعی تست کنند که با آمدن سلبریتی ها و چهره های شناخته شده در عرصه بازیگری به عنوان مجری میزبان مخاطبان را افزایش دهند؛ هرچند برخی از این مدیران در گفت وگوهایشان به این نکته اشاره می کردند این ها سیاست های مقطعی و سلیقه ای است! گویا در روزهای کاهش مخاطب مدیران تلویزیون به سمت استفاده بیشتر از بازیگران در مقام اجرای برنامه می روند؛ هرچند در همان مقاطع زمانی هم تغییر چندانی در اقبال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بازیگر هم مجری تلویزیون شد

این بازیگر هم مجری تلویزیون شد