مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-04اقتصادي

میزان فرسایش خاک در کرمانشاه 12 تن در هکتار است


رییس اداره حفاظت خاک و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه میزان فرسایش خاک در استان را 12 تن در هکتار اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره حفاظت خاک و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه میزان فرسایش خاک در استان را 12 تن در هکتار اعلام کرد.

هاشم نوری، امروز(13 آذر) در نشست تخصصی ویژه روز جهانی خاک، با بیان اینکه میزان فرسایش خاک در استان کرمانشاه 12 تن در هکتار است، گفت: میزان فرسایش خاک در استان کرمانشاه از میانگین کشوری پایین تر است.

وی بابیان اینکه در 63 درصد مساحت استان فرسایش خاک در حد زیاد و در 1.

82 درصد مساحت آن فرسایش خاک در حد خیلی زیاد گزارش شده، گفت: بیشترین فرسایش خاک در استان کرمانشاه را در شهرستانهای ثلاث باباجانی، قصرشیرین و گیلانغرب شاهد هستیم.

رییس اداره حفاظت خاک و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به بالا بودن آمار فرسایش خاک در کشور، گفت: بر اساس آمارهای موجود میزان فرسایش خاک در کشور ما 16.

45 تن در هکتار است که این میزان بیش از سه برابر میانگین جهانی است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود در مجموع سالانه حدود دو میلیارد تن فرسایش خاک در کشور رخ می دهد، ادامه داد: بر اساس برآوردهایی که از زیان اقتصادی ناشی از فرسایش خاک در دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان فرسایش خاک در کرمانشاه 12 تن در هکتار است

میزان فرسایش خاک در کرمانشاه 12 تن در هکتار است