مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-26سياسي

بازدید رییس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاوردهای سپاه


دستاوردها و پیشرفت های دو دهه اخیر حوزه هوافضا بسیار چشمگیر و در نتیجه ی مجاهدت های نیروهای جوان و متخصص و مؤمن است که برای ایران اسلامی ارتقاء و بازدارندگی محسوس به همراه داشته است.

- رییس قوه قضاییه گفت: دستاوردها و پیشرفت های دو دهه اخیر حوزه هوافضا بسیار چشمگیر و در نتیجه ی مجاهدت های نیروهای جوان و متخصص و مؤمن است که برای ایران اسلامی ارتقاء و بازدارندگی محسوس به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای و جمعی از اعضای شورای عالی قوه قضاییه، صبح امروز یکشنبه (5 آذر) از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.

از ایده تا محصول برای ایران قوی نامِ نمایشگاهی است که در آن به روزترین و جدیدترین دستاوردها و محصولات نظامی و دفاعیِ دانشمندان و متخصصان نیروی هوافضای سپاه پاسداران به نمایش گذاشته شده است.

رییس قوه قضاییه و عضو شورای عالی امنیت ملی در جریان این بازدید، از نزدیک در جریان به روزترین دستاوردها و تجهیزات نیروی هوافضای سپاه در حوزه های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی قرار گرفت.

در جریان بازدیدِ امروز محسنی اژه ای از نمایشگاه به روزترین و جدیدترین دستاوردهای موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی سپاه جمعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاوردهای سپاه

بازدید رییس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاوردهای سپاه