مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-03سياسي

کتابهای درسی ایرانی شد


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: خودکفایی در تأمین کاغذ به عنوان کالای راهبردی مدیون تدابیر مقام معظم رهبری است، و امروز ما به خودکفایی در تولید دست یافته ایم.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: خودکفایی در تأمین کاغذ به عنوان کالای راهبردی مدیون تدابیر مقام معظم رهبری است، و امروز ما به خودکفایی در تولید دست یافته ایم.

شرکت چاپ و نشر کتاب های درسی، آمادگی این را دارند که بخشی از انرژی و توانشان را صرف کمک به ارتقای کیفیت کاغذ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم جشن خودکفایی تولید کاغذ کتاب درسی با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی لطیفی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، استاندار مازندران و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

علی لطیفی در این مراسم با بیان این مطلب که در سال های گذشته برای تأمین کاغذ کتاب درسی مشکل داشتیم و مناقصه ملی و بین المللی برگزار می کردیم، گفت: امسال اولین سالی بود که به واسطه همت شرکت های داخلی ابتدا مناقصه داخلی برگزار کردیم و در آن تمامی کاغذ مورد نیاز تأمین شده است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، کاغذ امری بسیار مهم محسوب می شود و باید ابتدای مهر ماه هر سال کاغذ آماده باشد و خوشبختانه کارخانه مازندران تاکنون تأخیری در تأمین و تولید نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابهای درسی ایرانی شد

کتابهای درسی ایرانی شد