مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:212023-12-02سياسي

جانشین نیروی دریایی ارتش: در تولید انواع جنگال و اژدر به خودکفایی کامل رسیده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ظهر امروز در دومین همایش یاد یاران که به مناسبت آیین تکریم و تجلیل از اعضای وابسته (بازنشستگان) ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: هنر انقلاب اسلامی و امام راحل این بود که ملت عزیز ایران و جوانان آن مقطع را با دین و دینداری گره زد و با نظام لیبرال دموکراسی غرب مقابله کرد و حاصل آن حضور، ایستادگی ملت ها در برابر مستکبران عالم است.

وی با بیان این که بازنشستگان و خانواده های آنان سرمایه و پشتوانه بزرگ نظام و انقلاب هستید، عنوان کرد: انقلاب اسلامی فراتر از انقلاب های فرانسه و روسیه و .

است که با مردم شروع کردند اما این همراهی با مردم بیشتر از 10 سال طولی نکشید و مسیر مردم جدا شد اما انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی 5 دهه است که با مردم و حمایت مردمی پیش می رود.

هر پیروزی با مردم حاصل شده است دریادار کاویانی ادامه داد: ایستادگی در برابر هجمه دشمنان با دستان خالی و در حالی که نظام جمهوری اسلامی ساختار مناسبی نداشت، کار بزرگی بود که شما دلاوران ارتشی در کنار سپاه و بسیج مردمی انجام دادید و به لطف خدا پیروزی حاصل شد و انقلاب اسلامی در کنار مردم پیروز است و همه تاکیدات رهبری بر حضور و همراهی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین نیروی دریایی ارتش: در تولید انواع جنگال و اژدر به خودکفایی کامل رسیده ایم

جانشین نیروی دریایی ارتش: در تولید انواع جنگال و اژدر به خودکفایی کامل رسیده ایم