مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-16اجتماعي

ماندگاری هوای سرد در فارس / تا 5 روز آینده منتظر باران نباشید


مدیرکل هواشناسی فارس از ماندگاری هوای سرد در این استان تا آخر هفته جاری خبر داد و گفت: از امروز تا 5 روز آینده در تمام مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری است.

- ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ماندگاری هوای سرد در این استان تا آخر هفته جاری خبر داد و گفت: از امروز تا 5 روز آینده در تمام مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری است.

مسعود حقیقت در گفت وگو با ایسنا، به تشریح آخرین وضعیت هوای استان فارس پرداخت و گفت: از امروز، 25 آذرماه تا 5 روز آینده در تمام مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری است.

به گفته مدیرکل هواشناسی فارس نقشه ها نشان می دهد که در شهرهای بزرگ، نواحی مرکزی و جنوب غرب استان فارس همچون شهرستان های شیراز، لامرد و مهر افزایش غلظت آلاینده ها را خواهیم داشت.

وی با تصریح اینکه هوای سرد در استان فارس ماندگار است، یادآور شد: با توجه به ماندگاری هوای سرد احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی وجود دارد که کشاورزان باید هوشیار باشند و توصیه می شود، کشاورزان برای جلوگیری از خسارات احتمالی در مزارع و باغات، تمهیدات لازم را بیاندیشند.

حقیقت با بیان اینکه دمای هوای شیراز امروز منفی 2 درجه است و فردا، یکشنبه و پس فردا، دوشنبه دمای هوا گرم تر خواهد شد اما مجدداً از شامگاه دوشنبه روند کاهش دما در این شهرستان خواهیم داشت، گفت: همچنین در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری هوای سرد در فارس / تا 5 روز آینده منتظر باران نباشید

ماندگاری هوای سرد در فارس / تا 5 روز آینده منتظر باران نباشید