مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:462023-11-28حوادث

ضاربان محیط بان شهرستان اردستان دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ساعت 20 و 45 دقیقه چهارشنبه24 آبان ماه در روستای رشیدآباد منطقه سفلی زواره در منطقه حفاظت شده کهیاز پس از شنیدن شدن صدای گلوله و پس از آنکه یک روز و نیم محیط بانان در تعقیب و گریز شکارچیان بودند، محل استقرار این افراد شناسایی ولی چون امکان دسترسی به آنها با خطر مواجه بود لذا با هماهنگی مقام قضایی اقدام به بستن مسیرها شد.

شکارچیان زمانی که از کوه پایین آمدند، وقتی متوجه حضور محیط بانان شدند به هشدار ایست ماموران توجه نکرده از صحنه متواری می شوند.

 با وجود تذکر محیط بانان مبنی بر تسلیم شدن شکارچیان، این افراد ناگهان با خودرو و سرعت بسیار زیاد به سوی محیط بانان حرکت می کنند که یکی از محیط بانان به نام احمدعلی عابدینی دچار سانحه شدید می شود و 2 شکارچی متخلف، فرار می کنند.

محیط بان مضروب، از ناحیه هر دو استخوان لگن دچار شکستگی و از ناحیه کمر، سر، گردن، پای چپ به شدت دچار آسیب دیدگی شده است.

علیرضا غلامی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در خصوص پیگیری وضعیت شکارچیان متخلف، گفت: شکارچیان متخلف که اصالتاً از یکی از روستاهای بخش زواره هستند و با خودرو موجب آسیب شدید به یکی از محیط بانان شهرستان اردستان شده بودند پس از شناسایی، دستگیر شده و برخورد قاطع با این متخلفان، صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضاربان محیط بان شهرستان اردستان دستگیر شدند

ضاربان محیط بان شهرستان اردستان دستگیر شدند