مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-14فرهنگي

جشنواره سینما حقیقت خانه مستندسازان است و هر بحثی باید در همین فضا حل شود + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان، هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» از 27 آذر تا 2 دی در پردیس سینمایی چارسو میزبان علاقمندان و هنرمندان حوزه مستند است.

- جشنواره سینما حقیقت خانه مستندسازان است و هر بحثی باید در همین فضا حل شود + فیلم به دلیل حلال بودن شرط بندی روی اسب و داشتن سایت رسمی برای این کار، فکر کردم بستر مناسبی است تا در این مستند چیز های دیگری غیر از خود شخصیت قهرمان را بررسی کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان، هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت از 27 آذر تا 2 دی در پردیس سینمایی چارسو میزبان علاقمندان و هنرمندان حوزه مستند است.

در آستانه برگزاری این جشنواره با هادی هاشمی کارگردان مستند ستار الکلاسیکو یکی از مستندسازان حاضر در این دوره از جشنواره گفتگو کردیم.

هادی شریعتی درباره مستند جدیدش با نام ستار الکلاسیکو که متقاضی حضور در جشنواره سینماحقیقت است، در گفتگو با خبرنگار دانشجو گفت: فیلم مستند ستار الکلاسیکو یک فیلم مستند بلند است که امسال من با این فیلم در جشنواره حضور دارم.

مستند ستار الکلاسیکو درباره ستار مهرانی یکی از اعجوبه های سوارکاری ایران است که شاید کمتر شناخته شده باشد و مستندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سینما حقیقت خانه مستندسازان است و هر بحثی باید در همین فضا حل شود + فیلم

جشنواره سینما حقیقت خانه مستندسازان است و هر بحثی باید در همین فضا حل شود + فیلم