مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 20:452023-11-28سياسي

دیدار چهره به چهره با مردم یکی از تکالیف مسئولان است


رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار چهره به چهره با مردم را یکی از تکالیف مسئولان برشمرد و گفت: پاسخگویی به مردم در این دیدارها خیرات و برکات بی شماری دارد و رضایتمندی آنان را نیز به دنبال خواهد داشت.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار چهره به چهره با مردم را یکی از تکالیف مسئولان برشمرد و گفت: پاسخگویی به مردم در این دیدارها خیرات و برکات بی شماری دارد و رضایتمندی آنان را نیز به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز سه شنبه، هفتم آذر ماه در حاشیه دیدار مردمی هفتگی که در مصلای رشت برگزار شد، اظهار کرد: در این ملاقات با تعداد 200 نفر از شهروندان دیدار و ضمن استماع مشکلات و درخواست هایشان، دستورات مقتضی در جهت رفع مشکلات مطرح شده در چارچوب قوانین صادر شد.

رییس شورای قضایی استان دیدار چهره به چهره با مردم را یکی از تکالیف مسئولان برشمرد و افزود: پاسخگویی به مردم در این دیدارها خیرات و برکات بی شماری دارد و رضایتمندی آنان را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی یکی از توصیه های حضرت امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه به زمامداران حکومتی را دیدار چهره به چهره با مردم عنوان کرد و گفت: این ملاقات ها موجب دسترسی آسان مردم به مسئولان بوده و باعث می شود تا مشکلات و نیازهای خود را بدون مانع و واسطه با آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار چهره به چهره با مردم یکی از تکالیف مسئولان است

دیدار چهره به چهره با مردم یکی از تکالیف مسئولان است