مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-13سياسي

ترک فعل دستگاه های مسئول در اجرای قانون هوای پاک


رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی عدم اجرای تکالیف مدیران دستگاه ها در خصوص قانون هوای پاک را مصداق ترک فعل دانست و بر برخورد با مدیران دستگاه هایی که قانون را اجرا نمی کنند تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده در اصل 156 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیشگیری از وقوع جرم و به منظور ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه ها و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در دستگاه های مسئول و مدیریت امر پیشگیری، جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

موسی خلیل الهی رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در این جلسه بر لزوم اجرای تکالیف تعیین شده برای دستگاه ها در قانون هوای پاک از جمله لزوم نظارت بر کیفیت بنزین و قطعات یدکی خودرو، نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری، افزایش و گسترش کمربند های سبز و سرانه فضای سبز شهری، تشدید نظارت بر مراکز معاینه فنی خودرو و لزوم استقرار ناظر مقیم در این مراکز تأکید کرد.

وی همچنین عدم اجرای تکالیف مدیران دستگاه ها در خصوص قانون هوای پاک را مصداق ترک فعل دانست و بر برخورد با مدیران دستگاه هایی که قانون را اجرا نمی کنند تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل دستگاه های مسئول در اجرای قانون هوای پاک

ترک فعل دستگاه های مسئول در اجرای قانون هوای پاک