مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 00:102023-12-03اجتماعي

2مدرسه جدید؛ هدیه «امام رضایی ها» به دانش آموزان مناطق محروم


به همت جمعیت امام رضایی ها و حمایت خیّران، دانش آموزان دو منطقه محروم در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان در سال جدید تحصیلی، مدرسه دار شدند.

- آخرین آمار ها از وجود حدود 12 هزار مدرسه خشتی، کپری و کانکسی در کشور خبر می دهد و جایگزین شدن این مدارس با مدارس استاندارد و ایمن، وعده ای است که در همه دولت ها تکرار می شود.

نهضت مدرسه سازی در مناطق محروم و کمتر برخوردار از سال ها قبل شکل گرفته و علاوه بر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مردم هم در قالب جامعه خیرین مدرسه ساز و گروه های جهادی در این زمینه فعالیت می کنند.

جمعیت امام رضایی ها که در سال 96 و بعد از زلزله سرپل ذهاب با هدف توسعه فعالیت های داوطلبانه و نوآوری های اجتماعی متولد شد، یکی از تشکل های مردمی فعال در حوزه مدرسه سازی است.

در کارنامه امام رضایی ها که در سال 97 با حمایت خیریه امیرالمؤمنین(ع) بازار تهران موفق به ساخت اولین مدرسه در روستای بابازید شهرستان پلدختر شد، امروز ساخت 8مدرسه دیده می شود.

امسال، تکمیل عملیات ساخت 5مدرسه در دستور کار جمعیت امام رضایی ها قرار داشت که از این میان، 2مدرسه در آغاز سال تحصیلی جاری افتتاح شد.

مدرسه اول را کانون داوطلبان جمعیت امام رضایی ها در کرج با مشارکت خیّران و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشوردر روستای چاه شور سفلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2مدرسه جدید؛ هدیه «امام رضایی ها» به دانش آموزان مناطق محروم

2مدرسه جدید؛ هدیه «امام رضایی ها» به دانش آموزان مناطق محروم