مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-03سياسي

سردار زهرایی از دلیل ورود بسیج به پروژه های آبرسانی می گوید


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: زمانی که بسیج دید، مسأله آب در روستاها به یک تهدید تبدیل می شود و حدود 12 هزار روستای فاقد آب آشامیدنی داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمد زهرایی پیش از ظهر امروز یکشنبه 12 آذرماه جاری در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار داشت: جبهه استکبار به دنبال شکستن استقامت حق طلبان عالم است، استقامتی که در تاریخ نشان داد، برگ برنده حق بر باطل است.

وی بیان داشت: هرجا پایداری و استقامت کردیم، پیروز شدیم و هرجا دچار تردید و شک شده و از میدان خارج شدیم، میدان را دادیم و بازی را باختیم.

زهرایی ادامه داد: استقامت امت اسلامی را زمانی با فریب و استثمار فیزیکی نشانه می رفتند و امروز مدل عوض شده است و از درون خانه مانند موریانه نفوذ می کنند تا ارکان و پایه های نظام و امت اسلامی را مانند موریانه بخورنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به اذهان خانواده ها و ارزش ها حمله می کند، اضافه کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی دروغ می گویند و در سال گذشته به مدت یک ماه 60 هزار دروغ را منتشر کردند و می خواستند این دروغ جای حقیقت را در ذهن ما و شما بگیرد و یک روز به این دروغ دل خوش کنیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد بحران هویت و معنویت در بین مردم ماست تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی از دلیل ورود بسیج به پروژه های آبرسانی می گوید

سردار زهرایی از دلیل ورود بسیج به پروژه های آبرسانی می گوید