مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-04اقتصادي

ضریب نفوذ صنعت بیمه 2 درصد است/ بسیاری از شرکت های بیمه زیان انباشته دارند


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بسیاری از شرکت های بیمه زیان انباشته دارند، گفت: ضریب نفوذ صنعت بیمه حدود دو درصد است که با هفت درصد برنامه هفتم توسعه فاصله زیادی دارد.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بسیاری از شرکت های بیمه زیان انباشته دارند، گفت: ضریب نفوذ صنعت بیمه حدود دو درصد است که با هفت درصد برنامه هفتم توسعه فاصله زیادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه اظهار کرد: صنعت بیمه نیازمند اصلاحاتی است که بخشی از آن به قانون اصلاح ساختار صنعت بیمه برمی گردد که بتوانیم با همکاری دولت آن را پیش ببریم.

نظر ما این است که لایحه ارجح بر مصوبه است.

وی با بیان اینکه ما باید خدمات به مردم را ساده سازی و برون سپاری کنیم، گفت: یکی از جدیدترین اقداماتی که درخصوص فعالیت های صنعت بیمه شکل می گیرد کروکی الکترونیکی است که ان شاءالله به زودی نهایی می شود.

شب گذشته هم نشستی با معاونان شرکت های بیمه ای در این زمینه برگزار و ابعاد این موضوع بحث شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه یکی از مهم ترین شاخص های ارزیابی صنعت بیمه افزایش نرخ رشد اقتصادی است، افزود: ضریب نفوذ صنعت بیمه حدود دو درصد است که با هفت درصد برنامه هفتم توسعه فاصله زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب نفوذ صنعت بیمه 2 درصد است/ بسیاری از شرکت های بیمه زیان انباشته دارند

ضریب نفوذ صنعت بیمه 2 درصد است/ بسیاری از شرکت های بیمه زیان انباشته دارند