مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-13اقتصادي

اجرایی شدن سامانه رهتاب به کنترل قیمت مرغ کمک می کند


معاون امور دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اجرایی شدن سامانه رهتاب می تواند به کنترل قیمت مرغ کمک کند تا قیمت مرغ در استان به میانگین کشوری نزدیک شود.

- ایسنا/خوزستان معاون امور دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اجرایی شدن سامانه رهتاب می تواند به کنترل قیمت مرغ کمک کند تا قیمت مرغ در استان به میانگین کشوری نزدیک شود.

عبدالامیر نیرومند در نشست کارگروه تنظیم بازار خوزستان که امروز، 22 آذرماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای آذرماه تاکنون در بحث جوجه ریزی حدود 4 میلیون و 400 هزار قطعه جوجه ریزی شده است و با توجه به این روند به میزان مورد نظر تا پایان ماه خواهیم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از نظر تولید مرغ و جوجه ریزی هیچ مشکلی در استان نداریم، افزود: بازار استان از مرغ اشباع است و مشکل و کمبودی نداریم و قیمت مرغ نیز با دیگر استان های دیگر هماهنگ است و اختلاف چندانی ندارد و در این زمینه هیچ مشکلی نیست.

معاون امور دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: قیمت مرغ کشتار روز در حال حاضر 94 تا 96 هزار تومان است و اختلاف چندانی با دیگر استان ها نداریم.

نیرومند عنوان کرد: مرغ از استان های دیگر وارد خوزستان نمی شود زیرا اختلاف قیمتی وجود ندارد و بخش عمده نیاز استان در حال تامین از درون استان است و فقط بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن سامانه رهتاب به کنترل قیمت مرغ کمک می کند

اجرایی شدن سامانه رهتاب به کنترل قیمت مرغ کمک می کند