مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-20سياسي

ریال به ریال هزینه کرد داوطلبان مجلس را گزارش کنید/ وعده های فراقانونی، ممنوع


مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با اشاره به تصویب قانون شفافیت مالی داوطلبان نمایندگی مجلس، از هیات های اجرایی خواست ریال به ریال هزینه کرد داوطلبان را شفاف گزارش کنند.

- مسئول دفتر شورای نگهبان در کرمانشاه خطاب به هیات های اجرایی: ریال به ریال "هزینه کرد" داوطلبان مجلس را گزارش کنید/ وعده های فراقانونی، ممنوع ایسنا/کرمانشاه مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با اشاره به تصویب قانون شفافیت مالی داوطلبان نمایندگی مجلس، از هیات های اجرایی خواست ریال به ریال هزینه کرد داوطلبان را شفاف گزارش کنند.

حجت الاسلام محسن مفید، امروز(29 آذر) در جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت با بیان اینکه نظام استکباری همواره از بدو انقلاب در تقابل با نظام اسلامی بوده است، گفت: این تقابل زمانی به شکل نظامی بود که هشت سال دفاع مقدس را رقم زد.

وی با بیان اینکه در عرصه های اقتصادی و فرهنگی هم تقابل های بسیاری از سوی دشمنان شاهد بوده و هستیم که فراز و فرودهای بسیاری دارد، گفت: یکی دیگر از عرصه های مهم تقابل دشمنان عرصه انتخابات است که همه ظرفیت های خود را در این میدان به کار گرفته اند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال جاری گفت: سنگر انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریال به ریال هزینه کرد داوطلبان مجلس را گزارش کنید/ وعده های فراقانونی، ممنوع

ریال به ریال هزینه کرد داوطلبان مجلس را گزارش کنید/ وعده های فراقانونی، ممنوع