مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-20سياسي

اولین همایش ملی خانواده آرمانی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد


اولین همایش ملی خانواده آرمانی با پذیرش 215 مقاله و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل اولین همایش ملی خانواده آرمانی با پذیرش 215 مقاله و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

اسماعیل چمنی رییس دانشگاه محقق اردبیلی 29 آذر در همایش ملی خانواده آرمانی با بیان اینکه خانواده در میان محیط های انسانی، مهمترین عامل مؤثر در تربیت دینی است، گفت: از نظر قرآن، خانواده مهمترین رکن تربیتی دینی در جامعه اسلامی است.

وی تاکید کرد: اهمیت خانواده تا جایی است که در آموزه های اسلامی، مواردی به عنوان شاخصه های رفتاری در راستای موفقیت این رکن مهم اجتماع، ارائه شده است.

رییس دانشگاه معین استان اردبیل با بیان اینکه خداوند انسان ها را به تشکیل پایگاه مهم اجتماعی خانواده ترغیب کرده تا آنجایی که در سوره نور نیز بر آن تاکید کرده است، ادامه داد: بنابر آموزه های دینی و اسلامی سعادت و شقاوت جامعه انسانی به صلاح و فساد نهاد مهم خانواده بستگی دارد و هدف از تشکیل این نهاد مقدس تامین نیازهای عاطفی و معنوی انسان از جمله دستیابی به آرامش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی خانواده آرمانی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

اولین همایش ملی خانواده آرمانی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد