مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-14سياسي

فرهنگ فاطمی در مقابل ددمنشی صهیونیست ها و مستکبران دنیا قرار دارد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دو فرهنگ در دنیا داریم، یکی فرهنگ دینی است که خلاصه در فرهنگ فاطمی شده است، یعنی حضرت فاطمه (س) نماد و نمایش این فرهنگ انبیاء و اولیاء است که در مقابل ددمنشی صهیونیست ها و مستکبران قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم ایام فاطمیه هیئت مهدی آل محمد (ص) شهر تاکستان اظهار کرد: ما در دنیایی زندگی می کنیم که فقر فرهنگی امروز بیشتر از هر زمانه دیگری آشکار شده است، البته این گونه نیست که بگوییم امروز از نظر فرهنگی نسبت به گذشته فقیرتر شده ایم، بلکه این گونه است که امروز این فقر را فهمیده ایم.

وی ادامه داد: در گذشته اگر از ظلم سخن می گفتیم، برخی می فهمیدند، برخی هم متوجه نمی شدند، اگر از استکبار سخن می گفتیم کمتر آدمی متوجه می شد که یعنی چه، اگر از انسانیت و آدمیت سخن می گفتیم، این معانی برای مردم کمی غریبه بود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خدای متعال به دست دشمنان ما کاری کرده که مردم امروز ارزش ایمان، فرهنگ و کرامت انسانی را بیشتر از گذشته متوجه می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امروز شاهد کودک کشی، نسل کشی، آدم کشی و وحشی گری توسط صهیونیست ها هستیم، بسیار شبیه به همین جنایت چند سال پیش در یمن اتفاق افتاد، چقدر مردم دنیا به این موضوع حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ فاطمی در مقابل ددمنشی صهیونیست ها و مستکبران دنیا قرار دارد

فرهنگ فاطمی در مقابل ددمنشی صهیونیست ها و مستکبران دنیا قرار دارد