مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-19اقتصادي

شیرینی شب یلدا از واحدهای مجاز خریداری شود


رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی تهران با بیان اینکه هیچ کمبودی در مواد اولیه مورد نیاز شیرینی فروشی ها وجود ندارد، گفت: مردم شیرینی شب یلدا را از واحدهای دارای پروانه کسب خریداری کنند.

- علی بهره مند در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره قیمت شیرینی در آستانه شیب یلدا، گفت: قیمت شیرینی دستوری نیست و براساس عرضه و تقاضا و رقابت در بازار تعیین می شود لذا براساس مرغوبیت مواد اولیه شیرینی عرضه شده در دو دسته درجه یک و دو قرار می گیرد.

  وی با بیان اینکه مشتریان می توانند گران فروشی را به اتحادیه مربوطه اطلاع رسانی کنند، گفت: کارشناسان و بازرسان اتحادیه گزارش ها را پیگیری و در صورتی که گران فروشی محرز شود برخورد قانونی با متخلفین انجام می شود.

  رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی تهران بیان داشت:  هیچ کمبود و مشکلی برای تامین مواد اولیه از قبیل آرد و روغن وجود ندارد و فعالان این صنف آماده عرضه شیرینی در شب یلدا هستند.

  وی افزود: بازار شیرینی پزی و شیرینی فروشی چندان رونق ندارد اما فعالان این صنف امیدوار هستند با استقبال مردم برای خرید در شب یلدا، کسادی بازار جبران شود.

  رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی با تاکید بر اینکه مردم شیرینی را از واحدهای دارای پروانه کسب (واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرینی شب یلدا از واحدهای مجاز خریداری شود

شیرینی شب یلدا از واحدهای مجاز خریداری شود