مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-16سياسي

آیت الله جاودان: حضرت فاطمه (س) نخستین شهید مسیر ولایت هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله محمد علی جاودان استاد اخلاق به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در ایام فاطمیه در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران طی سخنانی اظهار کرد: - آیت الله جاودان: حضرت فاطمه (س) نخستین شهید مسیر ولایت هستند این استاد اخلاق با بیان اینکه خداوند با شهدا معامله می کند، گفت: حضرت زهرا (س) نخستین و بزرگترین شهید مسیر ولایت امیر مؤمنان امام علی (ع) بودند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله محمد علی جاودان استاد اخلاق به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در ایام فاطمیه در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران طی سخنانی اظهار کرد: شهدای کشورمان اعم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم حق بسیار بزرگی بر عهده ما دارند که برگزاری بزرگداشت ها برای آن ها کوچک ترین کاری است که انجام می دهیم.

وی در خصوص ایثار در راه خداوند، ابراز کرد: گاهی فرد از ثروت و دارایی خود در مسیر الهی گذشت می کند و گاهی از جان خود ایثار می کند؛ اما گذشتن از جان در راه خدا با چیزی قابل قیاس نیست به همین دلیل خداوند برای آن بهترین پاداش ها را قرار داده است.

آیت الله جاودان با استناد روایت یکی از علمای بزرگ، بیان کرد: امام حسین (ع) برای خدا از همه چیز خود، اعم از اموال، دوستان، آبرو، فرزندان و جان خود گذشت کردند پس خداوند متعال هم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جاودان: حضرت فاطمه (س) نخستین شهید مسیر ولایت هستند

آیت الله جاودان: حضرت فاطمه (س) نخستین شهید مسیر ولایت هستند