مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-17اقتصادي

خالق فتوشاپ به دردسر افتاد


شرکت ادوبی که سازنده نرم افزار فتوشاپ است، اعلام کرد: با تحقیقات نظارتی در خصوص مدل های اشتراکی این شرکت روبه رو است و درآمد سالانه و فصلی پایین تر از برآوردها را پیش بینی کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: شرکت ادوبی که در سن خوزه کالیفرنیا مستقر است، در اظهارنامه رگولاتوری اعلام کرد که از ژوئن سال 2022 با کمیسیون تجارت فدرال آمریکا در خصوص تحقیقات پیرامون شیوه های افشا و لغو اشتراک این شرکت همکاری کرده است.

در نوامبر سال 2023، کارکنان کمیسیون تجارت فدرال اعلام کردند که از این اختیار برخوردار هستند که وارد مذاکرات توافق با شرکت ادوبی شوند و مشخص کنند که آیا توافقی در خصوص تحقیقات آنها پیرامون این مسائل می تواند حاصل شود یا خیر.

این شرکت خاطرنشان کرد که این موضوع می تواند هزینه ها یا جریمه های پولی قابل توجهی را به همراه داشته باشد و می تواند بر نتایج و عملیات مالی ادوب، تاثیر قابل ملاحظه ای داشته باشد.

رگولاتور رقابت انگلیس هم مشغول تحقیقات در خصوص خرید 20 میلیارد دلاری پلتفرم طراحی ابری فیگما توسط شرکت ادوبی است.

ادوبی چهارشنبه گذشته اعلام کرد که کمیسیون اروپا بیانیه اولیه اعتراضات را ارائه کرده و سازمان رقابت و بازار انگلیس، یافته ها پیرامون نگرانی های رقابتی را منتشر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالق فتوشاپ به دردسر افتاد

خالق فتوشاپ به دردسر افتاد