مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-07اقتصادي

ارائه انواع مشارکت های مدنی برای حمایت از فناوران و دانش بنیانها


مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد ضمن تشریح رویکردهای جدید این صندوق در حمایت از شرکتهای فناور و دانش بنیان، از مشارکت مدنی این صندوق به اشکال مختلف برای رشد و توسعه این شرکتها به عنوان یک رویکرد جدید اشاره کرد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد ضمن تشریح رویکردهای جدید این صندوق در حمایت از شرکتهای فناور و دانش بنیان، از مشارکت مدنی این صندوق به اشکال مختلف برای رشد و توسعه این شرکتها به عنوان یک رویکرد جدید اشاره کرد.

محمدرضا حسینی بغدادآبادی در حاشیه دهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به ارتقای نمایشگاه امسال هفته پژوهش استان در قیاس با سالهای گذشته، از مجموعه شرکتهای دانش بنیان و فناور و دیگر شرکت کنندگان نیز برگزارکنندگان نمایشگاه امسال قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان این که صندوق پژوهش و فناوری استان نخستین صندوق پژوهش و فناوری کشور محسوب می شود، گفت: این صندوق از سال 1383 فعالیت خود را با سرمایه اولیه یک میلیارد تومان با هدف حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان فعالیت خود را آغاز کرده و خوشبختانه طی 20 گذشته موفق به حمایت از تعداد زیادی شرکت ها در این رابطه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه انواع مشارکت های مدنی برای حمایت از فناوران و دانش بنیانها

ارائه انواع مشارکت های مدنی برای حمایت از فناوران و دانش بنیانها