مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-16اقتصادي

رشد 35 درصدی صادرات در فارس


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس از رشد 35 درصدی میزان صادرات این استان از سال 85 تاکنون خبر داد و گفت: این رقم، عدد قابل قبولی است و جزو شاخص های مثبت استان فارس است.

- ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس از رشد 35 درصدی میزان صادرات این استان از سال 85 تاکنون خبر داد و گفت: این رقم، عدد قابل قبولی است و جزو شاخص های مثبت استان فارس است.

محمدصادق حمیدیان امروز، 25 آذرماه در هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار شد، گفت: علی رغم تمام دست اندازهایی که در سطح کشور برای دریافت کارت بازرگانی ایجاد شده است، در یک نگاه بلند مدت میزان صادرات استان فارس ازسال 85 تاکنون با رشد سالانه 35 درصدی مواجه شده است که در میان اعداد غیر قابل توجیه اقتصادی، عدد قابل قبولی است و جزو شاخص های مثبت استان فارس است.

وی بیان کرد: این در حالی است که 5 طرح بزرگ تولیدی و صنعتی در استان در حال انجام است که اگر هرچه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد، میزان صادرات استان فارس در یک دوره 18 تا 24 ماهه به عدد 5 میلیارد دلار خواهد رسید.

حمیدیان افزود: در حال حاضر درخواست بیش از یک سوم کارت های بازرگانی استان فارس در فرآیند اداری تمدید یا صدور معطل مانده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 35 درصدی صادرات در فارس

رشد 35 درصدی صادرات در فارس