مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 00:202023-12-20بين الملل

رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: بازگشت به وضعیت قبل از جنگ غزه را نمی پذیریم


رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در میان سربازان ذخیره تهدید کرد که تل آویو بازگشت وضعیت در مرزهای شمالی اراضی اشغالی به شرایط قبل از جنگ غزه را هرگز نمی پذیرد.

- رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: بازگشت به وضعیت قبل از جنگ غزه را نمی پذیریم رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در میان سربازان ذخیره تهدید کرد که تل آویو بازگشت وضعیت در مرزهای شمالی اراضی اشغالی به شرایط قبل از جنگ غزه را هرگز نمی پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال هرتزی هالوی رییس این ستاد به گشت میدانی در مرزهای شمالی اراضی اشغالی پرداخت و در دیدار با فرماندهان نظامی و سربازان ذخیره گفت که رژیم صهیونیستی هرگز بازگشت به وضعیت قبل از جنگ غزه را نمی پذیرد.

این رژیم باید دشمن را به عقب براند و وضعیت را پایدار نگهدارد و در شرایط امن تری ساکنان نوار مرزی را به مناطق خود بازگرداند.

به نقل از روسیا الیوم، وی با بیان اینکه نیروی نظامی باید آمادگی رزمی بالایی داشته باشد، افزود: در سال آینده کار زیادی خواهیم داشت .

از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه تاکنون مرزهای شمالی اراضی اشغالی با لبنان هر روز شاهد تبادل آتش با رزمندگان حزب الله است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: بازگشت به وضعیت قبل از جنگ غزه را نمی پذیریم

رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: بازگشت به وضعیت قبل از جنگ غزه را نمی پذیریم