مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-25سياسي

افتتاح اولین کانون تخصصی راه هلال کشور در استان مرکزی


همزمان با اجرای مانور مشترک جمعیت هلال احمر استان مرکزی و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری و در راستای تفاهم نامه هلال احمر و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی، - اولین کانون تخصصی راه هلال کشور به صورت پایلوت در استان مرکزی افتتاح شد.

مانور مشترک جمعیت هلال احمر استان مرکزی و هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری با حضور حجت الاسلام حسینی المدنی رییس سازمان جوانان هلال احمر کشور در منطقه گردشگری دره گردو اراک برگزار شد.

پیرو تفاهم نامه همکاری مشترک فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی و جمعیت هلال احمر با هدف ارتقاء سطح همکاری های مشترک در حیطه امداد و نجات در مناطق صعب العبور و خدمت رسانی مطلوب تر امدادی به مصدومان و آسیب دیدگان در مواقع بحرانی و حوادث، مانور راه هلال با مشارکت بیش از 100 نفر از امدادگران، نجاتگران و جوانان هلال احمر و بیش از 200 نفر از موتورسواران و آفرودسواران اجرا شد.

در این مانور دو سناریو فرضی امدادرسانی مطرح شد که با همکاری داوطلبان افتخاری هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی، (اندرو و آفرود) اقدامات امدادی اولیه به مصدومان ارائه شد و آنها در نهایت با انتقال به منطقه ایمن، جهت تکمیل اقدامات درمانی و اعزام به مراکز درمانی تحویل تیم های واکنش سریع و توانا (بانوان امدادی) جمعیت هلال احمر استان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین کانون تخصصی راه هلال کشور در استان مرکزی

افتتاح اولین کانون تخصصی راه هلال کشور در استان مرکزی