مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 07:452023-11-27اجتماعي

پایتخت نشینان هنگام تردد در جاده ها احتیاط کنند


مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد ناپایداری هوا و وزش باد شدید در استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از اواخر وقت روز دوشنبه ششم آذر تا پایان روز سه شنبه هفتم آذر به ویژه در نیمه جنوبی استان احتمال وزش باد شدید و در ارتفاعات احتمال بارش برف و باران و وقوع مه و کولاک برف وجود دارد.

حامد یزدی مهر به ساکنان استان تهران توصیه کرد در این مدت از صعود به ارتفاعات وکوهنوردی و جابه جایی عشایر خودداری و هنگام تردد در جاده های کوهستانی و لغزنده احتیاط کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین بر مستحکم کردن سازه های موقت و بنا های سست و تابلو های تبلیغاتی تاکید کرد و از شهروندان خواست از پارک خودرو و قرار گرفتن کنار درختان فرسوده خودداری کنند.

حامد یزدی مهر همچنین از کاهش سه تا هفت درجه ای دما به ویژه در ارتفاعات استان تهران خبر داد و به کشاورزان توصیه کرد برای حفاظت از محصولات تمهیدات ویژه ای بیندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین بر ضرورت لایروبی آب رو ها و اتراق نکردن در مسیل ها و حاشیه رود ها تاکید کرد و افزود: لایروبی رودخانه ها و نهر ها یکی از عواملی است که می تواند آمادگی در برابر مخاطره سیلاب را افزایش دهد و در پیشگیری از خسارت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت نشینان هنگام تردد در جاده ها احتیاط کنند

پایتخت نشینان هنگام تردد در جاده ها احتیاط کنند