مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-11پزشكي

«اوتیسم» در حال افزایش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ابراز خوشنودی از انقعاد تفاهم نامه با انجمن اوتیسم کشور، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آمار فزاینده مبتلایان به اوتیسم، گفت: زمان طلایی برای شناسایی و تشخیص اوتیسم را نباید از دست داد؛ به طوری که زمان طلایی تشخیص این بیماری می تواند به کمتر از 3 سالگی کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ابراز خوشنودی از انقعاد تفاهم نامه با انجمن اوتیسم کشور، بر همکاری مشترک در حوزه های بهداشتی، درمانی، پژوهشی، آموزشی و علمی بر پیگیری مجدانه انجمن در راستای اجرای مصوبات این تفاهم نامه تاکید کرد.

وی با اشاره به قابلیت بسط یافتن این تفاهم نامه، گفت: این تفاهم نامه با عزم راسخ انجمن ان شاءالله تسهیلات نوینی را برای جامعه اوتیسم کشور فراهم می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به توفیقات انجمن اوتیسم ایران در ایجاد التفات عمومی مردم نسبت به اوتیسم، گسترش فزاینده آمار این بیماری در سطح جهان و ایران را یادآور شد.

زالی با اشاره به آمار فزاینده مبتلایان به اوتیسم، خاطرنشان کرد: زمان طلایی برای شناسایی و تشخیص اوتیسم را نباید از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اوتیسم» در حال افزایش است

«اوتیسم» در حال افزایش است