مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:402023-11-26سياسي

آیت الله جوادی آملی: فاطمیه، امامت و ولایت شناسی است


فاطمیه تنها عزاداری نیست بلکه باید بدانیم که این فاطمیه، اربعین و این ها برای ما مکتب هستند چراکه اهلبیت عصمت و طهارت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله جوادی آملی در جلسه درس امروز که همزمان با ایام فاطمیه برگزار شد، بیان داشت: امیدواریم همه ما حرمت و جلال و شکوه فاطمیه را به یاد داشته باشیم و بدانیم که جلال و شکوه این نظام و اصل دین به برکت همین چهارده معصوم هست.

وی ادامه داد: فاطمیه تنها عزاداری نیست، بلکه باید بدانیم که این فاطمیه و اربعین و اینها برای ما مکتب هستند، چرا که اهلبیت عصمت و طهارت، قرآن ناطق اند؛ فاطمیه ، امامت شناسی، ولایت شناسی، نبوت شناسی، وحی شناسی و فرصتی برای بیان کلمات این بزرگواران است و آخر هم اشک و عزداری است.

این استاد حوزه تصریح کرد: جلال و شکوه این نظام و اصل دین به برکت همین چهارده معصوم هست، این بزرگواران، آدم عادی نیستند، امیرالمومنین علی علیه السلام صریحا می فرماید که قرآن کریم، کتاب صامت است و ما اهلبیت، کتاب الله ناطق هستیم.

وی بیان داشت: ما یک امام می خواهیم قبل از اینک جامعه و کشور امام بخواهد، ما را چه کسی اداره کند؟ چشم و گوش یا وهم و خیال یا علم و یا عقل اداره کند؟! علم قدرت ندارد که امامت ما را بر عهده بگیرد، از علم کاری ساخته نیست، علم فقط چراغ است نه صراط، اگر می خواهیم آدم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جوادی آملی: فاطمیه، امامت و ولایت شناسی است

آیت الله جوادی آملی: فاطمیه، امامت و ولایت شناسی است