مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-19اقتصادي

جابجایی بیش از 500 میلیون تن کالا از طریق شبکه جاده ای کشور


مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بیش از 500 میلیون تن جابجایی کالا از طریق شبکه جاده ای کشور انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حسین متولی ظهر امروز در مراسم گرامی داشت هفته حمل و نقل که در سالن همایش اداره کل ارشاد این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک این هفته به فعالان حوزه حمل و نقل، اظهار کرد: 80 درصد تولید ناخالص ملی مربوط به حوزه حمل و نقل است و این حوزه سهم خوبی در بخش اقتصاد کشور ایفا می کند.

وی خاطرنشان کرد: تمام فعالیت های اجتماعی و اقتصادی کشور به این حوزه مرتبط است.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به رابطه مستقیم 2 بخش راهداری و حمل و نقل، افزود: در صورت تضعیف هر کدام از این بخش ها بخش دیگری نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

متولی توسعه و نگهداری در حوزه راهداری و حمل و نقل را مهم دانست و افزود: 3 درصد سهم حمل و نقل و راهداری کشور مربوط به لرستان است.

وی با اشاره به 127 میلیون تردد از طریق پایانه های مسافری طی سال گذشته، تصریح کرد: سهم تردد ناوگان سواری بیش از یک میلیارد است.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: بیش از 500 میلیون تن جابجایی کالا از طریق شبکه جاده ای کشور انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 500 میلیون تن کالا از طریق شبکه جاده ای کشور

جابجایی بیش از 500 میلیون تن کالا از طریق شبکه جاده ای کشور