مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 21:202023-12-14سياسي

روند تحویل دستگاه های احراز هویت الکترونیکی انتخابات به استان ها آغاز شد


رییس ستاد انتخابات کشور از آغاز روند تحویل دستگاه های احراز هویت الکترونیکی به استان ها خبر داد و گفت: تاکنون این دستگاه ها به نیمی از استان ها تحویل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمد تقی شاهچراغی امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه راهبرد رسانه ای دشمن القای ناامیدی و کاهش مشارکت سیاسی مردم است، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب هر زمان که دشمن دسیسه ای نموده مردم با حضور در صحنه دشمنان را ناامید کرده اند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایستادگی و مقاومت در مردم استان بوشهر نهادینه شده است، گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار و ایمان از ویژگی های مهم مردم بوشهر است و این ایمان موجب اراده قوی مردم این سرزمین شده است.

معاون وزیر کشور افزود: مسئولین باید در برابر ایمان و اراده قوی مردم با توان تمام خدمت کنند و می توان گفت که خدمت صادقانه و جهادی مسئولان، نشانه دینداری و ایمان به خدا در مدیران است.

شاهچراغی با اشاره به جنایات اسراییل غاصب در غزه، خاطرنشان کرد: در طوفان الاقصی دیدیم که اراده مردم غزه توانست قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست دهد و باور داریم که پیروزی از آن مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین است و اسراییل غاصب رو به نابودی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تحویل دستگاه های احراز هویت الکترونیکی انتخابات به استان ها آغاز شد

روند تحویل دستگاه های احراز هویت الکترونیکی انتخابات به استان ها آغاز شد