مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-12ورزشي

دومین دوره جام پرچم در چهار رشته ورزشی برگزار می شود


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گفت: نخستین دوره جام پرچم با 27 هزار ورزشکار برگزار شد و دومین دوره این جام نیز در چهار رشته مینی فوتبال دوومیدانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا پسندیده ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات ورزش روستایی و بومی محلی کردستان با بیان اینکه تنوع آیین های قوم کُرد بستری برای توسعه ورزش روستایی در سطح ملی است، گفت: نزدیکترین نقطه به جامعه مخاطب هیئت ها شهرستانی و استانی هستند این هیئت ها با ظرفیت کم اعتباری کار جهادی انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ناملموس کشور احیای بازی های بومی و محلی است و استان کردستان به دلیل سابقه دلاوری های تاریخی دین بزرگی به گردن کشور دارد.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی تصریح کرد: کردستان در حوزه های مختلف ظرفیت های خوبی برای توسعه ورزش به ویژه بازی ها و آیین های بومی و معرفی آن در سطح ملی و بین المللی دارد.

پسندیده خاطرنشان کرد: استعدادهای ورزشی بسیار خوب و جمعیت مستعد روستایی کردستان موجب شده این استان در بیشتر مسابقات ملی، نمایندگانی داشته باشد که جزو نفرات اول تا سوم هستند.

وی افزود: توسعه فضای ورزشی کم حجم مثل خانه های ورزش و ایجاد نشاط در روستاها امری ضروری است و در همین راستا تربیت نیروی متخصص داور و مربی ساکن در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره جام پرچم در چهار رشته ورزشی برگزار می شود

دومین دوره جام پرچم در چهار رشته ورزشی برگزار می شود