مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-16پزشكي

استاد پیروز منشأ خیر کثیر است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان استاد پیروز را منشأ خیر کثیر دانست و گفت: طی یک سال اخیر یکی از الطاف خدای متعال به خادمان مردم در نظام سلامت اعتماد خیرین و مشارکت نوع دوستان بوده و ما دست های خدای مهربان و بزرگ را طی امسال بارها مشاهده کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت استاد محمدصادق پیروز پزشک حاذق و خیر بنام ایرانی در لاهیجان با تکریم و تجلیل از مقام نوع دوستان و خیران اظهار کرد: خیران و نوع دوستان با مهر، محبت و عطوفت خود در نظام سلامت مردم را مورد حمایت قرار داده و یاری رسان نظام سلامت هستند.

  وی مشارکت در امور خیرخانه را یک صدقه جاریه دانست و افزود: هر خیر، واقف و نیکوکاری با اقدام خداپسندانه اش تا زمانی که آثار وقف آن ها باقی است ثواب آن نیز برقرار و از فیوضات دنیا و آخرت بهره مند می شود.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حضور جمعی از خیران در نظام سلامت طی یک سال اخیر گفت: طی یک سال اخیر یکی از الطاف خدای متعال به خادمان مردم در نظام سلامت اعتماد خیرین و مشارکت نوع دوستان بوده و ما دست های خدای مهربان و بزرگ را طی امسال بارها مشاهده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد پیروز منشأ خیر کثیر است

استاد پیروز منشأ خیر کثیر است