مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-07سياسي

حل مشکلات مرتبط با قوه قضاییه، هدف اصلی سفر اژه ای به اردبیل


در این سفر یک روزه با کمک مردم و مسؤولان نسبت به حل مشکلاتی که مرتبط با قوه قضاییه است، اقدام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام محسنی اژه ای صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه اردبیل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را بسیار شاکر هستم که توفیق شد در ایام فاطمیه بتوانم در استان اردبیل و در بین مردمی که عاشق اهل بیت عصمت و طهارت و عاشق اباعبدالله الحسین و حضرت ابالفضل هستند، حضور پیدا کنم.

وی افزود: دارلارشاد اردبیل به دیار عالمان و زاهدان بزرگی معروف است که بر سر شیعه حق بسیار بزرگی دارد به طوری که از طریق اردبیل و مردم عزیزش شیعه توسعه پیدا کرده است.

  رییس قوه قضاییه تصریح کرد: امیدوارم در این سفر یک روزه بتوانیم نسبت به بعضی از مشکلات و مسائلی که در این استان است و مربوط به قوه قضاییه می شود اولا یک برداشت درستی از این مسائل داشته باشیم و دوما با کمک مسؤولان و مردم خود استان نسبت به حل این مشکلات برآییم.

حجت الاسلام اژه ای تاکید کرد: در این سفر هم چنین حوزه های قوه قضاییه سرکشی انجام خواهد شد و در راستای حل برخی مسائل استان اقدام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییس قوه قضاییه در بدو ورود به اردبیل از سوی آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل،  سیدحامد عاملی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مرتبط با قوه قضاییه، هدف اصلی سفر اژه ای به اردبیل

حل مشکلات مرتبط با قوه قضاییه، هدف اصلی سفر اژه ای به اردبیل