مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-25سياسي

هویت بخشی به مساجد از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اولویت قرار دارد


معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور رسالت اساسی مساجد را نسبت یابی و ایجاد ارتباط بین سطوح حاکمیت، حلقه های میانی و مردم دانست و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور رسالت اساسی مساجد را نسبت یابی و ایجاد ارتباط بین سطوح حاکمیت، حلقه های میانی و مردم دانست و گفت: هویت بخشی به مساجد از طریق کانون های فرهنگی و هنری در اولویت دستور کار قرار دارد.

مهدی مقدم چهارم آذرماه در آیین معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، با اشاره به اینکه مسجد یادگاری از طراحی اسلامی و ابتکار نبی مکرم اسلام (ص) است، اظهار کرد: اکنون در کشور، مساجد کارکردهای لازم، نبض و حیات مورد نیاز خود را ندارند که احیا کردن آن از مهم ترین وظایف ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی رسالت مسجد در خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی بر مبنای سخنان رهبر معظم انقلاب را امری حیاتی دانست و افزود: هدف اصلی کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید احیای کارکردهای مسجد به شکل شکوهمند باشد.

مقدم در ادامه از همکاری کانون های مساجد با پایگاه بسیج به عنوان گروه های معین فرهنگی نام برد و ادامه داد: با پژوهش های کوناگون فهرست هایی با عنوان احیای کارکردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی به مساجد از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اولویت قرار دارد

هویت بخشی به مساجد از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اولویت قرار دارد